tisdag 14 juni 2011

Lite leveranser...

Nu har jag levererat de första beställningarna! Mina kompisar blev jätteglada och jag blev ganska nöjd själv =) Jag får sommarlov på torsdag, så då har jag all tid i världen att göra klart Timmy! (Oj vad jag kommer att hinna virka i sommar...) Och så har jag en idé på ett nytt mönster, får se om det blir något =)
Söööt!
Virkade nosen, är inget vidare på att brodera..
Knappen är en nos. Eller är nosen en knapp?
Svansen är en sån där garnboll som man gör
genom att linda garn runt två kartongbitar.
Jag ska nog göra en åt  mig själv också! Fast som
mitt favoritdjur. Tiger!

1 kommentar:

  1. Ååh vad söta! Du har hunnit med att virka en hel del :).
    Vi får ses och virka på sommarlovet :)
    Kram Emmy

    SvaraRadera

Länma gärna en kommentar tack!:D