söndag 15 januari 2012

Det räcker inte att fota...

...Man måste lägga upp bilderna också!
Jag fotade faktiskt direkt efter förra inlägget, men allt eftersom nya projekt blev klara var jag ju tvungen att fota dem också... Jag laddade nyss över 46 bilder från mobilen nyss, men jag tror inte att alla var amigurumibilder. Om en bild säger mer än tusen ord, förbered er på att bli överhopade med mer än 21 000 ord! En bild är på den fantastiska svävande garderoben:
Golvet i mitt rum lutar lite grann...

Min mobilkamera gör inte färgerna rättvisa. De är MYCKET snyggare i verkligheten.
Den här killen har ni sett förut (i förra inlägget). Här poserar han framför sitt rymdskepp
Den här juliga cupcaken gjorde jag alldeles före julafton med mönster härifrån
Kan man bli sötare än så här?
Ja, kanske om man sätter på sig en hatt!
En söt liten maskot!
Morgonrock...
Blöja...
Klänning och hatt!
Min sjal! Den är onekligen snyggare i verkligheten...
Den här pandan, tillsammans med två blommor fick min ena lillasyster.
Den här (en creeper) fick min bror.
En söt älg (och ett vackert ljus) fick mamma.
En kantarell och en svampkniv till pappa.
Om Karin (med ett efternamn som börjar på z) och Jossan läser får ni sluta NU!




Har ni slutat än? Bra.



Två maskotar till två kompisar!
Här finns några kompisar ni inte stött på än.
Pacman! Ett fjärde, turkost, spöke kommer!

Världens gulligaste lilla tårtbit!
TimmyTvå. Mönstret hette Timmy så...
Jag började med den här krabaten i somras och nu gjorde jag ett ryck och fick klart den!
Vissa likheter finns!
Arthur har fått en helt egen hylla!
Nu glömde jag ju fota yngsta syrrans julklapp... Äh, den får jag visa i nästa inlägg!

Ha det bra så länge!

1 kommentar:

  1. Vilka fina amigurumis! Många som jag inte sett tidigare :)
    Hoppas att vi ses snart!
    Kram Emmy

    SvaraRadera

Länma gärna en kommentar tack!:D