fredag 6 april 2012

Glad Påsk!

Lite tidigt för det kanske, men i morgon bitti ska jag till Strängnäs, av alla ställen, och orientera (trots förkylning. Nåja, jag hade nog inte kommit först i alla fall =P). Sedan ska jag hem till farmor och farfar och äta en massa god påskmat och förhoppningsvis en hel del sill, som jag har varit jättesugen på senaste veckan!
Jag har virkat mycket i veckan och har till och med ett mönster att lägga upp, men det kan jag inte göra förrän efter påskafton p.g.a. att jag inte vill förstöra en överraskning! Mönstret passar dock bra till pingst också, så det gör inget.¨

Nu ska jag läsa min jättebra bok (Gone: Lögner, den tredje boken i serien Gone) och kanske ett par rader i Den gudomliga komedin också... Den börjar bli lite långrandig nu, jag läser mer i fotnoterna än i själva boken. Men jag är snart klar!

källa


En liten påskkyckling!

Glad Påsk på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Länma gärna en kommentar tack!:D