söndag 10 juni 2012

Bilder på bakverk

Jag börjar med att länka till en jättefin bloggerska som firar sin 1000:e besökare med en tävling! En tesked socker heter bloggen, och de här kan man vinna:
 

Jättehärliga färger!

Jag tänker bara lägga upp bilderna på mina senaste kreationer, de är för många för att alla ska få en utförlig beskrivning! =P

En munk och chokladpaj dekorerad med apelsinklyftor

En pralinask

Glassbägare till mamma på mors dag!

Blåbärscheesecake

Bärtartelette med chokladskal och hjortronfyllning

Jordgubbsbakelse

Stooor glass
Jag har även virkat en figur till månadstävlingen på amigurumi i fokus, men den får jag inte lägga upp här!


Hejdå!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina sötsaker :D Gillar starkt!!! :)

    Kram Emmy

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack så mycket<3, så roligt att du följer min blogg! Så duktig du är på att virka OwO! Jag måste verkligen ta tag i virkandet igen, det känns som det var länge sen ;).

    SvaraRadera

Länma gärna en kommentar tack!:D