lördag 9 april 2011

Grytlapp och besök på upplings.

Jag ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på länge : ( Men jag har virkat en fin grytlapp iallafall! Jag har ett annat projekt på gång just nu, men om jag hinner ska jag virka en till innan påsk.
Var på stan i torsdags, så jag passade då på att titta in på Upplings. (Garnaffär) och köpa två garnnystan.  De ska bli en present till lillasyrran som fyller nu i påsk. De är nog de bästa garner jag någonsin haft att göra med tror jag. Jättefina och lätta att virka med! Jag reser bort på påsklovet, så om jag inte hinner uppdatera innan dess (det hoppas jag att jag hinner) så önskar jag glad påsk! (Självklart tar jag med mig garn och virknål)
 I det här häftet finns det jätte många mönster på
grytlappar !

2 kommentarer:

  1. Vilken fin grytlapp!
    Vad heter garnet?
    Vart ska du åka?
    Ha det bra!
    Kram Emmy

    SvaraRadera
  2. Rolig grytlapp!

    Hälsningar
    A-M.

    SvaraRadera

Länma gärna en kommentar tack!:D