lördag 23 april 2011

Resa, grytlapp och födelsedag.

Tjena mors! Nu är jag hemma igen! Jag var på Mallorca (glömde skriva det....) och hade jätteskoj. Ska visa semesterbilder snart, men kameran är lite upptagen. På mallorca virkade jag klart syrrans present, (hon har födelsedag idag) det blev renen ur "Välkommen till virkligheten" (Jättefin bok, rekommenderas varmt) Bild kommer sen! Jag hann virka en till hönsgrytlapp också. Det visade sig att jag hade fattat mönstret fel första gången, så den andra blev mycket mindre.... :( De ska bli en påskpresent, säger till vem när bilderna kommer! Nu har jag börjat på en luma (sök på google om du inte vet vad det är), och sen ska jag göra en pikachu. Och så vill jag göra en ren till mig själv. Och så började jag på en bil med husvagn förut. Och så kommer jag bli helt kollrig när jag får Mias nya bok, jag kommer aldrig kunna välja vilket jag ska börja med....

1 kommentar:

Länma gärna en kommentar tack!:D