måndag 2 maj 2011

Man ska hålla sina löften.....

Och det gäller mig också! Jag ska visa bilderna jag har lovat, men någon har slarvat bort kameran! (Murmel, murmel) Jag skulle ha bloggat i veckan som gick, men jag har haft händerna fulla med ett projekt som var tvunget  


att vara klart i söndags, då vi hälsade på kusinerna. (Grattis till Albin som fyller år idag!) Det var en liten filt till deras minsting (samma som fick kortet). Farmor gjorde lapparna för länge sedan, och sedan hittade hon dom och jag fick iden att göra en filt! Så jag virkade ihop dem och gjorde en kant. Jag har gjort en fingerdocka efter eget mönster, bild kommer sen.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin filt!:)
    Längtar tills jag får se din fingerdocka:)
    Kram Emmy

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken söt filt! Och vad bra att lapparna kom till användning.

    A-M.

    SvaraRadera

Länma gärna en kommentar tack!:D