torsdag 31 mars 2011

Bakelser och namnsdagar.

Två små askar...
Här ligger paketet och väntar!

Anna provar en muffinsform som hatt.







Nu vill jag inte vara med på fler bilder.
Mums!
Bakelser!


I dag hade min andra lillasyster namnsdag. Hon fick en present av mig. Självklart var det något virkat. : ) Jag virkade två bakelser i går. En hallon och en prinsess-bakelse. Jag tycker de blev ganska fina, vad tycker ni? Och så hade Anna sitt första äventyr igår.... Jag har världens tips till alla er som virkar/syr/stickar mjukdjur! Istället för att köpa dyr stoppning på syaffärer, kan man köpa kuddar på IKEA för typ 9 kr styck! P.S. det är svårt att lägga in bilderna på ett bra sätt... Ursäkta röran!
Ajj....
Sedan nöjde hon sig med att sitta
och titta på mig.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bakelser! Din syster blev säkert jätte glad :D! Vad fin Anna blev i sin ny hatt ;).
    Kram Emmy

    SvaraRadera
  2. Åt Anna upp bakelsen och provade den tomma muffinsformen efteråt?
    Var det kanske bakelsekalaset som gjorde henne så tung i magen att hon stöp ner i mattan?
    Ja, så kan det gå för små dockor med små magar, när de frossar i för mycket godsaker.

    Hälsningar
    A-M.

    SvaraRadera

Länma gärna en kommentar tack!:D