torsdag 3 mars 2011

På sportlovet ska man sporta.

Därför har jag inte hunnit virka så mycket.=( Jag har inte ens hunnit sporta så mycket. Idag var jag visserligen ute vid orienteringsklubbens stuga i Fiskkraken och åkte skidor, men bortsett från det har jag bara varit ute lite grann ibland. =S Jag har varit hemma hos farmor och farfar och hälsat på ett par bekanta. Och så har jag sträck-läst tre olika böcker. När jag var hos farmor och farfar fick jag två fina blå garnnystan av farmor! Farmor är en väldigt duktig handarbetare, så hon har ett ganska stort förråd av garner =P Då kom jag på att jag inte har visat den fina virkpåsen jag fick i julklapp! (Full med garn) Så här är lite bilder!

Ha en trevlig fredag! Själv ska jag till Stockholm och se en film om Hubble på Cosmonova!

1 kommentar:

  1. Svar: Vilken fin påse, vad praktiskt att ha garnet där. Blir ju lätt att ta med sig överallt :)

    SvaraRadera

Länma gärna en kommentar tack!:D