måndag 21 mars 2011

Vår! (Och lite till)

Jag har så mycket att skriva att jag inte vet var jag ska börja.:P Jag var hemma hos Emmy igår och virkade. Vi började på ett fruktskålsprojekt och jag virkar ett päron. Och i förra veckan började jag på en flamsingo. Jag ska beställa Mias nya bok! (Det finns jääätesöta/fina mönster i den) Vidare så var min kompis hemma hos mig idag. Vi virkade lite och jag försökte lära henne att virka amigurumisar. Det gick hyfsat, hon lärde sig att virka fasta maskor! Bild kommer i morgon, jag orkar inte nu..... Sist men inte minst: det har blivit VÅR! Det är så härligt, inte sant? Jag var bara tvungen att ta lite bilder på vårtecken när jag var ute igår.

Min cykel!


Nyklippt äppelträd

Schlager-Karl och Stella.
Inget vårtecken då, men...



 Våran hund. Visst är hon söt?
Mina gympadojor.
Här knoppas det!
Gräs!
En liten fluga!

2 kommentarer:

  1. Jättesöt hund:) Har också en yorkshireterrier.

    SvaraRadera
  2. Vovven är söt - och social!
    Man blir riktigt varmt välkomnad av henne så fort man kliver in genom dörren hemma hos er.
    Du kanske med tiden kan virka en "avbild" av henne?

    A-M.

    SvaraRadera

Länma gärna en kommentar tack!:D